torsdag den 20. juni 2013

Halli hallo, her kom varmen

Denne varme kunne dræbe mig, men det er jo også det jeg har gået og efterlyst hele vinteren.
Typisk dansk tankegang. Men den må endelig heller ikke forsvinde helt den dejlige sol, vi skal have massere af sol og dejlige dage henover sommeren!

Men her er lidt update.

Er næsten lige kommet hjem fra Copenhell og fuck hvor var det fedt! Trods skybrud, oversvømmet og smadret telt, og en flot forstuvet finger!
Endelig fik jeg set Alice in Chains, Down, Amon Amarth, Hatesphere, King Diamond, Testament og så mange andre helt igennem fede bands!
Én ting er sikkert, vi ses i Helvede igen i '14!

Og så har jeg fået mig et spændende nyt job jeg ikke kan afsløre noget om, men det er fedt og glæder mig til at vise jer det!

udover det så har jeg det sgu egentlig meget godt, får snart min velfortjente sommerferie!
Det bliver SÅ fucking trist at sige farvel til Øko og lærerne, tror jeg kommer til at fælde en tårer eller to, og det er ganske vist!

peace out fuckers

Ingen kommentarer:

Send en kommentar