torsdag den 28. marts 2013

Hello world, long time no see

Hej, hej, hej!
Jeg havde helt glemt alt om denne blog, men hej igen verden. 
Nu skal I høre, der der sket meget siden jeg sidst har opdateret den her, og grunden til at jeg skal bruge den nu er at jeg er i fuld gang med min optagelsesprøve til den visuelle hf. Så jeg kommer til at kaste en masse tegninger og tekst ind omkring mig og min hverdag og mine katte.. and shit.
Så kan det jo være at jeg får ordentlig gang i bloggen? 

Derfor vil jeg starte med at ligge et billed af mig selv på, hej.
Jeg har nyligt fået dreads (igen) og elsker det! Dreadhead er vejen frem.

Sådan her har jeg belejret stuen imens jeg er igang med mit projekt, til mine forældres irritation. Ej, de tager det godt og støtter mig godt igennem det. 
Jeg skal til optagelsesprøve d. 4 april i Viborg, bor i Hundested så det er lang vej. Jeg er sygt nervøs og håber på det bedste! Kryds fingre for mig.

Peace out !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar