søndag den 31. marts 2013

Finally my project is done !


Det sjove menneske bygget op af former 
skal symbolisere mig. 
Formerne er ikke ens, 
intet er ens ved hvert enkelte individ.

Toget min rejse til byen 
- Nørrebro hver dag, 
derfor 5A 
bussen mod Husum. 
Bjerget til højre landet hvorfra jeg kører 
til byen hver dag, 
derfor højhusene til venstre. 

Universet mine tankers vandring 
mellem himmel og jord. 
Mine tanker har deres egen gang, 
især i tog eller bus. 
Symboliseret ved den kreative process 
jeg er igennem hver dag på øko, 
for der er ingen grænser
for kreativitet, 
ligesom der ingen ende er i universet. 






Dette er mit endelige resultat og digtet hører til. Digtet forklarer tegningen og hvordan jeg har fået min hverdag ned på papir.
Det har været noget af en udfordring, men det har været sjovt at prøve noget andet end hvad jeg plejer, som f.eks det med videoen.


Knus 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar